esta página va con mozilla, pringaos! pasad del explorer.

Firefox Gratis

lunes, 6 de agosto de 2007

NON QUERO NADA DE TI


Despois de tanto tempo vivindo chachi ghuai,

ahora colles mala puta e me clavas por detrás

Escríbesme chorradas e non paras de chamar,

mandaríache á merda si che quixera falar

Saes con tipos que che poden levar

a moitos máis sitios cá lambreta de meu pai.

Eu che ofresín de todo corasón,

a cosiña, a salita e a miña habitasión.



Non quero nada de ti, non quero nada de ti, nin o Rosario de tu puta madre,

¡Ai pendeja! ¡Asoméjaste a tu padre!



Dis por ahí que ando eu borracho como un can,

que son un desjrasiado e que me portei moi mal,

e ahora mala perra me volves a chamar,

me contas catro contos pra volverme a liar.

Non quero quero que me mires cando me vexas pasar,

andando pola calle ou sentado nalghún bar.

Si che pasa a ti algho paresido,

¡ Ai filla de puta ben o tiñas meresido !



Non quero nada de ti, non quero nada de ti, nin o Rosario de tu puta madre,

¡Ai pendeja! ¡Asoméjaste a tu padre!



Non quero nada de ti, non quero nada de ti, nin o Rosario de tu puta madre,

¡Ai pendeja! ¡Asoméjaste a tu padre!



Non quero nada de ti, non quero nada de ti, non quero non quero non quero quero nada de ti

Non quero nada de ti, non quero nada de ti, non quero non quero

Non quero nada de ti, non quero nada de ti, non quero non..

1 comentario:

Anónimo dijo...

primer cd... creo que estaba en "varios".

a continuación, no disco, hai un solo de batería.