esta página va con mozilla, pringaos! pasad del explorer.

Firefox Gratis

jueves, 19 de julio de 2007

¡blue moon, oh bleweew mooooon como te adoro! (C. Bukowski)

ti impórtasme, cariño, eu ámote,
a única razón pola que fodín con L. é porque ti fodiches
con Z. e entón eu fodín con R. e ti fodiches con N.
e porque ti fodiches con N. eu tiven que foder con Y.
Pero eu penso en ti constantemente, síntote aquí
dentro da miña barriga coma a un neno, eu chámolle amor
a iso, non importa o que pase eu chámolle amor e entón
ti fodiches con C. e despois, antes de que me puidese
mover fodiches con W. entón eu tiven que foder con D.
Pero quero que saibas que eu te quero, que penso en ti
constantemente, creo que nunca amei a ninguén
como te amo a ti.

bah bah bah bah bah
bah bah bah bah bah.

No hay comentarios: